Městský úřad
nám. Dr. E. Beneše 85
431 51 Klášterec nad Ohří
Svůj postoj k oznamování informací ohledně přerušení dodávky vody, havárií nebo některých větších provozních událostí vyjádřil dodavatel jako odpověď na požadavek města, zda by nemohl zajišťovat oznamování plánovaných odstávek vody také písemnou formou vylepením ve vchodech dotčených domů.
„My jsme povinni informovat všechny své smluvní odběratele, a tak informace dnes všichni smluvní odběratelé již dostávají. Informace však může dostávat kdokoliv jiný, kdo není smluvním odběratelem a kdo si nechal zaregistrovat své telefonní číslo nebo e-mail do této služby ke své adrese, nebo adrese, která ho v souvislosti s odstávkami vody zajímá (např. adresa svých rodičů apod.). Takto mohou dostávat informace i jednotliví obyvatelé bytových domů, kteří nejsou smluvními odběrateli. Rozumíme tomu, že starší lidé nemusí mít přístup k internetu, nebo e-mailu, ale mobilní telefon už mají všichni a zprávy číst umějí. Pokud si provedou registraci na naší zákaznické lince, budou tyto zprávy na telefon dostávat. Mohou pomoci i vlastníci (správci) bytových domů, kteří zprávy automaticky dostávají, a pokud to uznají za vhodné, mohou výlepy pro své obyvatele provádět sami nebo se mohou o své nájemníky postarat tím, že je vyzvou k registraci služby SMS Info nebo jim s registrací pomohou,“ uvedl k záležitosti Karel Eminger, manažer útvaru centrálního dispečinku.
Registraci je možné provést ZDE.
Registrovaným zákazníkům posílá dodavatel informace zdarma.
Návštěvnost:
ONLINE:95
DNES:263
TÝDEN:4645
CELKEM:3275313